יישור שיניים שקוף הוא אחת משיטות יישור השיניים הקיימות כיום. ומכיוון שזו היא שיטה מתקדמת ודיסקרטית, יש לה ביקוש גבוה. במאמר זה נדבר על התהליך וגם על גשר שקוף מחיר.

בעיות בשיניים, כמו אי סדירות ושיניים עקומות, הן דבר שכיח. רק מעטי מעטים נולדים עם שיניים ישרות באופן טבעי. החיוכים שאתם רואים בטלוויזיה ובכל מקום, הם כולם פרי עבודה של רופא אורתודונט. מובן מדוע אנשים רוצים ליישר את השיניים. שיניים עקומות משפיעות על כל האינטראקציות החברתיות, ופוגעות בביטחון העצמי. ישנם אנשים רבים שזה ממש מפריע להם וגורם להם להתבייש לחייך. למזלנו ישנם טיפולים היכולים לתקן את הבעיה.

טיפולי יישור שיניים הם דבר שכיח מאוד. בהערכה גסה 80% מהאוכלוסייה בארץ עברה טיפול יישור שיניים. כמובן שאין מה להתבייש ביישור שיניים, בדיוק להפך. אך למרות זאת, מבוגרים רבים נרתעים מהתהליך – לא תמיד הם רוצים להסתובב עם גשר מתכתי בולט בשיניים. באופן טבעי זה מביך להגיע ככה למשרד כאילו אתם ילדים בני 14. מהסיבה הזו ישנו ביקוש לפתרון של יישור שיניים שקוף – פתרון המאפשר תהליך קצת יותר דיסקרטי. ניתן לעשות זאת באמצעות קשתיות שקופות, או גשר שקוף לשיניים. ובמידה ומדובר בקשתיות שקופות, יש להן יתרונות נוספים מלבד הדיסקרטיות.

יישור שיניים שקוף

יישור שיניים שקוף

באמצעות יישור שיניים שקוף ניתן ליהנות קודם כל מטיפול דיסקרטי, אך ישנו גם יתרון נוסף. אתם יכולים להסיר את הקשתיות בעת הצורך. אמנם יש להקפיד על שימוש בקשתיות לפחות 20-22 שעות ביממה. אך מה תעשו כאשר יש לצחצח את השיניים? הסרת הקשתיות לזמן קצר נותנת לכם פתרון קל ומהיר לשמירה על היגיינת השיניים. באופן כלל שיטה זו דורשת פחות ביקורים אצל רופא השיניים – את הקשתיות עצמן אתם מחליפים לבד בביתכם.

וכל היתרונות הללו הם מבלי לפגוע ביעילות הטיפול – השיטה יעילה בדיוק כמו כל שיטה אחרת.

אם תרצו ליהנות מיישור שיניים שקוף, התחילו בפגישת ייעוץ במרפאת השיניים. תוכלו לעשות זאת במרפאת השיניים של דוקטור יואל גבריאל – אמריקן סמייל ברחובות. הרופא יבדוק את מצב השיניים, החניכיים והלסת ויקבע תכנית טיפול. זהו גם הזמן לשאול לגבי גשר שקוף מחיר. אך זכרו כי יש לטפל קודם בבעיות השיניים האחרות, כמו למשל חורים, בטרם ניגשים לטיפול.

כיצד מתבצע יישור שיניים שקוף

במידה והוחלט להתחיל בטיפול, הדבר הראשון שרופא השיניים צריך לעשות זה מדידות. בעצם נקבעת כאן תכנית טיפולית השמה מצד אחד את מצב השיניים כפי שהן עכשיו, אל מול המצב הרצוי. באמצעות המדידות ובעזרת מודלים ממוחשבים, מעבדת השיניים יכולה לייצר את הקשתיות בהתאמה אישית.

קודם כל תתבצע הדמייה תלת ממדית לצורך ניסיון, ולאחר התיקונים הקטנים האחרונים המעבדה תייצר את הקשתיות. אתם תקבלו סדרה של מספר קשתיות אותן יש להחליף בהתאם להתקדמות הטיפול.

השתלת שיניים בכל הפה

את ההחלפה אתם עושים באופן עצמי, דבר החוסך לכם ביקור שבועי אצל רופא השיניים. כל קשתית מביאה לתזוזה מזערית של השן, ולאחר מכן ניתן לעבור לקשתית הבאה. קצת סבלנות, לא קל להזיז שיניים. אבל תוך כמה חודשים תוכלו לראות את השינוי. בהתאם למצב השיניים שלכם, הטיפול עשוי להימשך כשנה עד שנתיים.

גשר שקוף מחיר – המחיר של יישור שיניים שקוף משתנה ממקום למקום, וכדאי לעשות השוואת מחירים. אך זכרו כי אין להתפשר על האיכות והמקצועיות – תמיד להקפיד לעשות זאת אצל רופא שיניים מומלץ ובעל ניסיון. אם תרצו תוכלו לחפש באינטרנט רופאי שיניים מומלצים ולקרוא חוות דעת. או פשוט לבוא לפגישת ייעוץ במרפאת אמריקן סמייל ברחובות. שם מובטח לכם טיפול מקצועי.

מרפאת אמריקן סמייל מבצעת את כל טיפולי השיניים, הפשוטים והמורכבים. אנו הכתובות לצורך טיפולי שורש, השתלת שיניים בכל הפה, הלבנת שיניים ועוד מבחר טיפולים.

בחזרה אל מדריך העסקים של ישראל.

Scroll to Top