קידום אתרים אורגני
עכשיו שעברנו את משוכת המאה העשרים האחת וקידום אתרים בגוגל מתקדם בצעדי ענק, כמעט כל בעל עסק מכיר בכך שצריך מומחה קידום אתרים לעסק. מעטים העסקים בימינו בלי אתר אינטרנט. בונה אתרים ומקדם אתרים הם עיסוקים חדשים שבאו לענות על דרישה עולה וגוברת ל נוכחות אינטרנטית ופרסום אונליין. גוגל זה מקום גדול מאוד ומכיוון שהוא וירטואלי יכול להיות שגודלו אף גובר על השטח הממשי שהגולשים תופסים. זאת עובדה שגוגל הינו מנוע החיפוש באינטרנט הראשי בו האנשים משתמשים לצרכי הגלישה היומימיים שלהם.
פרסום בגוגל
כ 3,000,000,000 בקשות חיפוש מוכנסות ב אינטרנט יום. זה כמה מאות פעמים כל תושבי ישראל יחד וזו כמות ענקית. נונ-סטופ אנשים מחפשים דברים באינטרנט לכל אורכו ורוחבו של כדור הארץ. יתכן ממש ברגע זה מטייל מישראל השוהה בקטמנדו והחושב להגיע ל ישראל בעוד חודשיים מחפש רואה חשבון באזור הדרום; אין לדעת, האמת היא שיתכן מאוד. בזכות התנועה הלא פוסקת של מציאות האינטרנט, מי שמחפש ימצא את מה ש הוא מחפש בזכות דבר אחד: הימצאות. זה ששואף להתגלות, צריך להיות בנמצא. גוגל זה המנוע בה”א הידיעה ברשת כיום. רובינו השלכנו לפח את הכרכים העבים של דפי הזהב ואנו נותנים לאצבעות ללכת ‘במקומך’ על המקלדת במקום בין השורות המודפסות; רשת האינטרנט הוא המקום להיות ולהראות, במיוחד למי שיש ביזנס לקדם.
איך להיות ראשון בגוגל
בכיכר הומת אדם זה לא יהיה מספיק רק לעשות צעד אחד קדימה ולקרוא במלוא הריאות “אני כאן!” – קול כזה יבלע בקהל. במארקט של מיליארדים רבים, קול חלש צועק יבלע ב רעש והמולה ואפילו אם יזעק יותר חזק, יאבד. בטוח ש כבר הבנתם את כוונת ההשוואה. הכוונה כאן שבמקום לעבוד קשה עדיף שנעבוד חכם. שירותי קידום אתרים הם כישרון נרכש. בניית אתרים זה דבר שאנשים לומדים לעשות מתוך התנסות מעמיקה, השקעה ולימוד ואז עוד קצת ניסוי וטעיה לאורך שנים רבות. שמעתם את המושג “רומא לא נבנתה ביום אחד”? ובכן, גם מקדם אתרים מקצועי. נכון להתייחס ל כל אלו כש אתם שוקלים איך להיות מספר 1 בגוגל.
קידום לוקאלי
עוד דבר שיש לציין הוא רלוונטיות.להיות ראשון זה מצוין אמנם להיות נכון ומתאים זה אלמנט ההצלחה האמיתית. מה זה קשור לשיווק באינטרנט? ניקח לדוגמה חברת רואי חשבון שרוצה לשווק ולקדם את העסקים שלה בגוגל; החברה מבוססת בעיירה “א”. ונגיד ש”א” ממוקמת ליד עמק החולה. לרואי חשבון אלה לא משתלם במיוחד לתפוס לקוחות פוטנציאליים שגרים בעיר “ת” שמדרימה קילומטרים רבים מעיר “א”. למה זה? כיוון ש חוץ מהתענוג שבנתון שקבוצת רואי חשבון הנ”ל הינה במקום הראשון באזור “ת”, אין זה מאוד פרקטי, הרי אין הרבה סיכויים שלקוחות רבים יסעו רחוק כל כך בשביל משהו שזמינים בסביבתם המידית. כאן נכנס לתמונה קידום אתרים לפי מיקום גיאוגרפי. מומחה קידום אתרים מבין ויודע למה ואיך לעשות פרסום וקידום אתרים לרואי חשבון לפי מיקום ולא פרסום כללי. תחשבו על גוגל במושגי עיר. האמת, דימוי זה כבר קיים. טראפיק אונליין או כמו שאומרים בשפתנו אנו – תנועת הגולשים – היא ממש כמותנועת הנוסעים ברחוב. אנשים אלה ממתינים במעברי חצייה, ברמזורים או בצמתים, נושאים את עיניהם אל הנורות המהבהבות של שלטי החוצות ו… שוב, הבנתם לאן זה הולך.
קידום אתרים לעורכי דין לוקאלי
וכעת הגענו לעניין של ויזואליזציה של השיווק אונליין. עדיף לראות פעם אחת מאשר לשמוע מאה פעמים כפי שכולנו מכירים. דוגמא טובה לכך היא שיווק בגוגל מפות. אופציה זו הפכה למקובלת בשנים אחרונות וזאת לא בלי סיבה טובה. היא מאפשרת למשתמשים לאתר את העסק בדיוק של איזו פניה לקחת וכמה רחובות הליכה מהבית זה ממוקם. זאת עזרה שאין כמותה בשביל מי שמחפשים בית עסק באזור המצאותם ואינם בקיעים ב העיר כמו נהג טאקסי מן המניין. לראות את הלוקיישן של העסק מהבהב אל מול העיניים שלך על המפה האלקטרונית גורם ל הרגשה של מיידיות, כאילו שאתה כמעט שם: הנה זה הבית איפה ש סבתא חנה גרה וזאת הפינה של הסנדוויץ’ של משה. זו הרגשת ה קירבה שמובילה ל חיבור מידי ומשדרגת את הסיכויים לזימון לקוחות מתאימים.